Saturday, January 16, 2010

jom buat bisnes..

bisnes usana...
Bersediakan anda mengubah kehidupan anda dengan memulakan sesuatu yang mampu MEREALISASIKAN IMPIAN ANDA DAN KELUARGA ANDA ?

Tahukah Anda....

Dalam masa 10 hingga 20 tahun kebelakangan ini, berjuta-juta telah menjadi kaya raya dalam bidang IT dan Elektronik. (Pada ketika ini telah terlambat untuk menceburkan diri dalam bidang tersebut.)

Dalam mada 10 hingga 20 tahun yang akan datang, berjuta-juta akan menjadi kaya raya dalam dua bidang yang sedang berkembang iaitu bidang Kesihatan (Wellness) dan Networking (Home Base) (Sekaranglah masanya untuk menceburi diri dalam dua bidang/industri ini.)

Industri Kesihatan dan Networking adalah merupakan peluang kewangan yang agak besar, iaitu kedua-dua peluang ini mempunyai potensi untuk membina kekayaan yang baru.

Syarikat kami telah menggabungkan kedua-dua bidang ini untuk mencipta peluang ekonomi yang tidak terhingga bagi menolong orang biasa membina gaya hidup dan kekayaan yang memuaskan.

Trend - Ledakan

Bisnes Networking telah meningkat dalam 20 tahun kebelakangan ini, mencapai 91% dalam hanya 10 tahun. Dengan penyertaan 53 juta orang seluruh dunia, industry global ini sekarang telah menjangkau ke 100 billion USD. Walaupun bisnes ini telah mencapai kecemerlangan sedemikian, penumbuhan sebenar bisnes ini baharu sahaja bermula.
Pengembangan yang lebih besar akan muncul dan anda masih ada peluang untuk berada di hadapan!
Kebangkitan Cara Hidup Dan Kesihatan Yang Sempurna (Wellness)
Mengapa orang sibuk bercakap tentang peluang bisnes “Wellness”?

Industri ini adalah baru dan mengkagumkan dan ianya telah mencapai penjualan sebanyak $500 billion USD di Amerika Syarikat. Asia telah mengikuti trend yang sama bahkan telah melebihi angka pendapatan $500 billion USD.

Dijangka bahawa dalam tahun-tahun yang akan datang, industry “Wellness” ini akan melebihi penumbuhan 1 trillion industri auto dan 1 trillion industri PC.

Mengapa Pertumbuhan Begitu Cepat?

Masalah-masalah kesihatan dunia baru sahaja muncul, penduduknya semakin menghadapi masalah kesihatan, semakin ramai yang mengalami kelebihan berat badan dan kekurangan zat-zat pemakanan daripada masa yang lampau. Untuk mengenani kemintaan yang kian bertambah daripada penduduk dunia yang berkeinginan untuk hidup secara sihat dan usia yang berlanjutan maka terwujudlah Revolusi “Wellness”, suatu industry yang membawa peluang bisnes yang raksasa ke rumah orang biasa di seluruh dunia.

Berjuta-juta jutawan sedang berkembang. Terima kasih kepada kedua-dua industry yang luarbiasa ini.

Syarikat kami ini telah disenaraikan di NASDAQ dan kami telah mendahului trend dalam kedua-dua industry ini semenjak tahun 1992. Sekarang kami menpunyai pejabat dalam lebih daripada 14 buah negara (Malaysia dan Singapura) dengan berjuta-juta orang menikmati kekayaan dan kesihatan yang luarbiasa.

Sistem bisnes yang berhasil kejayaan yang disebutkan di atas kini dalam jangkawan anda. Tetapi anda perlu mengambil satu lagi langkah dan tunjukkan kepada kami bahawa anda sudah bersedia!

Langkah Anda Seterusnya

Jika anda mempunyai keingininan untuk menukar hidup anda dan mendapat kewangan yang stabil sambil bekerja dari rumah, kami boleh membantu anda! Seperti yang anda telah lihat dalam cerita-cerita orang yang berjaya, ribuan orang seperti anda telah mengambil langkah seterusnya. Sebab-sebab mereka Berjaya adalah semata-mata kerana mereka mengambil berat untuk menukar cara hidup mereka.

Sebelum anda mengambil langkah seterusnya, anda harus faham bahawa kami hanya berminat untuk bekerja dengan orang yang serius. Kita tidak ada masa untuk dibuang kepada orang yang hanya ingin tahu sahaja.

Kami percaya bahawa orang kita yang berpengalaman dalam perniagaan ini bersedia untuk memberi bimbingan dan pengajaran dan seterusnya memberi latihan kepada anda.

Seandainya anda menyertai program kami, kami pasti anda akan berbangga meluangkan masa untuk mendapatkan latihan yang lengkap dan memuaskan daripada kami.

Latihan Khas Dan Khusus Untuk Anda
Anda akan terdedah dengan Ketua Kumpulan yang berpengalaman yang akan bekerja bersama dengan anda. Ketua Kumpulan tersebut akan membantu anda untuk membelajar bagaimana mengguna dan memakai sistem kami ke arah pencapaian kejayaan yang anda inginkan.

Sudah pasti hari ini akan memulakan anda ke arah mencapai kejayaan kewangan dan pendapatan yang cemerlang!

Langkah ini adalah untuk individu yang berhasrat untuk mengubah masa depan mereka, bekerja dari rumah dan mendapat pendapatan serta dapat merialisasikan kehidupan mereka.

Sila isikan borang yang terdapat di bawah ini dengan sejujur mungkin, tidak dikenakan sebarang bayaran kecuali setelah anda berpuas hati dan betul-betul ingin mengubah kehidupan dan masa depan anda menjadi labih baik.

No comments:

Post a Comment